Okategoriserade

Ett enkelt tack är allt jag har…

Jag kom på att jag sa nog aldrig tack, någonstans i allt så glömde jag bort att tacka. Tacka för de stöd jag fått de senaste halvåret. Någonstans i mitt i allt så glömde jag bort att ge er min kärlek mitt tack för att ni funnits här för mig. Och givit mig er kärlek när jag behövde den som mest.

Tror inte att ord kan beskriva hur tacksam, hur glad jag är att jag fått de stödet som ni gav mig. Att ni fanns där för mig, när jag själv inte fanns där, när de inte spelade någon roll för mig själv om jag fanns kvar här eller inte… Så fanns ni där för mig, ni lyfte upp mig och gjorde mig hel igen. Kommer  som sagt aldrig kunna tacka alla er nog för de stöd jag fått under den tiden jag mådde som sämst. Men jag vill att ni ska veta att ni hjälpte mig tillbaka och de är jag evigt tacksam för ♡

För första gången på länge kan jag känna att jag är på rätt spår igen, jag mår bättre jag orkar mer. Jag har lärt mig att ta vara på alla chanser man får, för oftast kommer de inte igen. Jag tar till vara på de möjligheter jag får och jag orkar vara delaktig i mitt liv igen. 

Jag blev kontaktad av tidningen Metro för några veckor sedan som gjorde ett reportage om just missfall och hur man mår efter. Så den intervjun publicerades för ngn vecka sen i tidningen och på webben. Jätte bra initiativ  att de lyfter dessa frågor då man är inte ensam även om de känns så just när man är mitt i det.

Jag har även under den här tiden bytt jobb som ja trivs otroligt bra på. Och jag orkar med mina uppdrag igen, senast i helgen var jag på Ridsportforum i Västerås. Så ja livet har vänt, livet har blivit mycket bättre. Visst kan ja gråta ibland, men så bra som de känns just nu var det länge sedan jag kände. Jag lever igen och jag kommer ta alla chanser jag kan för att göra de saker i livet som gör mig lycklig. Jag kommer leva mitt liv om jag vill leva det.  

Som Kent sjunger i ”Egoist” –

”Och plötsligt står du där övergiven i regnet, En fot i graven bland syrener och studenter, Vi ska leva leva livet, Vi är drevet vi har drivet..” 
Som sagt jag kommer aldrig att kunna tacka er tillräckligt för stödet jag fick under tiden jag mådde som sämst. Men ni ska veta att ni hjälpte mig tillbaka och tack vare er ska jag leva mitt liv som jag vill igen ♡ Stort tack ♡

Puss N

Standard

Kommentera

