Okategoriserade

I made it!

Sitter på tåget påväg hem från Östersund. Idag har vi redovisa vår uppsats och opponerat på en annans. Så i morgon kommer jag åka upp i min avslutnings klänning och bara njuta. För JAG TAR EXAMEN I MORGON!  Kan nog inte förstå att jag ska ta en universitetsexamen i morgon, jag som inte ens kan stava till ”skottkärra” eller ”medicin” har överlevt 3 år på universitetet. De är med både lycka och vemod för har fått lära känna så otroligt trevliga människor under den här tiden så de kommer bli tråkigt att skiljas. Men fatta från och med fredag är jag arbetslös och vuxen. Inte student längre alltså. För utom de ekonomiska aspekterna så gillar jag att vara student, de låter inte så vuxet så de passa mig bra då jag gärna vill vara 18 år. 😉

I allafall så i morgon oavsett väder även om de så är minusgrader och snöstorm så ska jag ha min korta sommarklänning med blommor på och vita spetsballerina skor, bara så ni vet. Jag lär ju både åka på lunginflammation och blåskatarr, men j*#*£*r i mig så klänning ska ja ha 😀

Slänger in en bild på min nya frisyr som Angelica fixade igår. Lite ljusa toppar så man är fin till examen 😙

image

Nu ska ja hem och njuta ♡

Puss N

Standard

Kommentera

