Okategoriserade

Den är här….

… veckan som jag med skräckblandad förtjusning har sett fram emot sen 2012… Nu är den här, om 2 dagar ska vi gå upp och redovisa Uppsatsen och på torsdag är sista dagen. Sista dagen efter 3 års Universitetsstudier, fy sjutton vad underbart ♡

Har skrivit klart opponeringen och PowerPointen är strax klar. It’s feels amazing 💪🎓🏆

Imorgon blir det först en sväng till Angelica och lite färg i håret. Sen iväg till Sundsvall och sjukhuset och sen ska jag och mamma göra Birsta ♡

Är bättre idag än va jag var igår så de känns skönt iallafall 🙂 Och laddade även ”feel good depåerna” I Lördags då älskade Tessan kom förbi ♡

Nu ska jag vila lite innan de blir städa inför helgens bjudning.

Puss N

image

image
Skulle kunna ligga hela dagen o mysa med min älskade lilla Tuss ♡ Men de går ju inte, skolan ska förberedas och hus ska städas. Men de finns nog tid till de i framtiden nu är de mys ♡

Standard

Kommentera

