Okategoriserade

Super stort tack för all respons jag fick av er ♡ Era ord värmer otroligt mycket ♡ så tack ♡

Är helt slut idag, natten var inte den bästa om jag säger så. Dålig kyckling så kan ni räkna ut resten… Men nu mår ja bra i alla fall eller i alla fall bättre 🙂 Men nog om det!

Igår var de ju Parteboda ruset och vilken kanon dag de blev 😀 Vi skog rekord på deltagare i år 🙂 så himla roligt att se responsen byföreningen får på sina aktiviteter.

Men jag har glömt bort hur va de i Karlstad då???
Helt otroligt, vilken fantastisk helg. Kom ner på fredagen efter en natt på tåget med minimal sömn. Gick lite på stan innan jag checka in på rummet och satte mig med skolan, lite godis o läsk. Gick ut på kvällen och åt sen tillbaks till rummet och skolan. Lördagen blev tidig morgon med Hotell frukost sen iväg på registrering och sen 10 så började stämman.  18.30 blev stämman klar, då var det bara och svira om till den lilla svarta och springa iväg till bussen som skulle ta oss till kvällens middag. Vilken restaurang och vilken kväll! Hade så otroligt roligt och trevligt den kvällen Tack för de alla inblandade 🙂 De kändes dagen efter med flera timmar på tåget hem på söndagen. Men de var verkligen en helt otrolig helg som jag kommer leva länge på 🙂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Puss N

Standard

Kommentera

