Okategoriserade

Karlstad

Efter en natt på tåg där sömn var något som man kunde drömma om är jag nu framme i Karlstad. Eller rättare sagt var framme vid 11 I dag och käkade lunch fick mitt rum redan vid 12 så kunde lägga mig o sova en timma. Men trots de är ja sjukt trött, så ligger nerbädd i sängen redan. Är inte så van att dela sovkupe med okända människor som dessutom snarkar från Ånge till Hallsberg… Så medans de andra är ute på diverse middagar bäddar jag ner mig och fortsätter med uppsatsen. Bra fredagskväll 😉
Jag kan inte fatta att jag har varit ilag med L sen juni 2008 . De är snart om 3 v,  7år alltså och som jag saknar han nu är mer än jag gjort någonsin förut. Va lustigt att efter 7 år saknar man någon mer än när man va nykär… 🙂

Näe nu ska jag dricka cola light käka chips och så klart GLUGGENGODIS 😀 och skriva uppsats bara för att liksom 😉

I morgon kör vi: Årsstämma Svenska Ridsportförbundet 2015. 😀

Puss N

image

image

image

image

image

Saknar även mina små ♡♡♡ som satt på varsin väska igår när jag skulle åka de ville verkligen inte att jag skulle vara borta från dem.

image

Standard

2 thoughts on “Karlstad

Kommentera

