Okategoriserade

Tiden går…

Redan måndag igen?  Ja de verkar så. Inser att nästa tisdag ska uppsatsen lämnas in! Och om 2 veckor går vi in på avslutningen för den här utbildningen :mrgreen:  omg! Vart tog våren och åren vägen???!
Har sökt jobb men börjar få lite småpanik då jag inte fått något än, så vet ni någon som vill ha en bra ledare och arbetsmyra som har en universitets utbildning i bakfickan så säg till. Jag kan dansa också 😂
O alla fall så känns de förhoppningsfullt med uppsatsen, ska försöka få iväg den i morgon eller onsdag till handledaren så hinner vi småfixa under helgen och måndag  sen åker den in på tisdagen. Men jag är vid de här laget van vid bakslag så ropar inte hej fören den är inskickad och klar, man vet ju aldrig de kan gå åt skogen oxå som det mesta i mitt liv gjort de senaste veckorna… 😦
Helgen var underbar hade super tjejerna här på middag och spelkväll i lördags. Tusen tack för en super kväll ♡♡♡
På torsdag natt så rullar tåget mot Karlstad och förbundsstämman för Svenska Ridsportförbundet, de ska bli så otroligt skönt att komma iväg lite o förhoppningsvis kunna släppa skolan lite en dag i alla fall.
I morse var benen som betong två betongklumpar som inte ville röra sig. Försökte jogga halva vägen men de gick inte, så kanske en 1/3 av morgonsvängen blev jogg resten gick jag. Kan vara lite av träningsvärk sen i lördags då jag tog cykeln till Ånge. Bilen är i alla fall inlämnad på lagning så få se vad de går på då. Pengarna ska rulla? 😨
Näe nu ska jag ta tag i skolan igen blev helt slut av morgon turen. Jag är verkligen ingen morgon människa på de sättet. Jag tycker inte om att kliva upp på morgonen men när jag väl är uppe så då är det inga problem alls. Men kände i morse att jag var inte alls sugen på en morgon tur. De är verkligen inte så att jag hoppar ur sängen, slänger på mig tränings kläderna o river av en mil… snarare släpar mig ut på en lufsade tur, nyvaken o jävlig. Men som sagt allt räknas, jag är ju sjukt nöjd efteråt att jag tar mig iväg. Men de sitter långt inne ibland. 😅
Nu blir de skola o lite lunch sen och så klart en ridtur på Prinsen ♡
Puss N

image

image

image

image

image

image

Varje steg räknas!

Standard

Kommentera

