Okategoriserade

Östersund

Sitter här på skolan med en kaffekopp ska snart in till handledaren  för att få bukt med våra resultat på SPSS analysen. Fy sjutton va skönt de ska bli när det är över, orkar snart inte mera. Livet har fasiken varit bakslag på bakslag nu sista veckan och jag känner att snart ger jag upp. Jag har ganska lång tolerans och är inte den som ger upp. Men de kommer till en gräns i allt och frågan är då är det värt att kämpa? Jag känner nu skulle jag lika gärna kunna ta en enkel biljett till okänd ort och bara vara. Men så funkar det inte i verkligheten, man måste kämpa vidare och hoppa av 3 v innan examen de skulle bara kännas förjävligt. Även om det vore otroligt skönt att inte behöva bry sig något mer  om skolan. Men egentligen då skjuter man ju bara sina problem framför sig.  Och jag vill hellre lägga saker bakom mig…
Helgen var inte den bästa den heller så ja ni ser min Sunshine blogg är som denna måndag, Grå regnig och trist… Men de kan ju bara bli bättre?  Inte fan blir de bättre att sitta här i självömkan och tycka synd om mig själv? Inte kommer jag klara skolan om jag väljer att ge upp? Inte fan kommer jag att komma någon vart här i livet om jag vid varje motgång vänder och gå hemåt och inte se framåt!
För bakom hindret finns möjligheten!
Livet framöver kommer innebära lite förändringar, kanske på både gott och ont men kanske nödvändiga? Jag vet inte riktigt vart livet de bär med jobb men de kommer visa sig. Ikväll är det möte med Byföreningen och i morgon kör vi på med lite ridsport så ja de är fullt upp 🙂

Puss N

image

image

image

Bild från helgen

Standard

Kommentera

