Okategoriserade

Snart helg…

Ja efter den här veckan så kan de behövas. Inte nog med allt de jag skrev igår så blev lille E ♡, Mammas lille E  sjuk! Mitt hjärta blöder verkligen, alla som känner mig vet att jag älskar mina djur över allt annat. Men lille E eller Enok är den som ligger allra närmast. En del säger de om sina förstfödda barn och jag säger de om vår första kisse. Han var de första jag o Leffe skaffade tillsammans, en liten kisseunge som hittades och togs med hem en december kväll.  Han är verkligen min gofis som alltid är med mamma när jag är hemma så tussar han efter o ska va med. Så därför blöder de lite extra 😦 men vi ska till veterinären snart så de ska bli skönt att han får hjälp. Mammas lilla fina ♡

image

image

image

image

image

image

Standard

Kommentera

