Okategoriserade

Skjut Mig 😱🔫

Tack!
Alltså näe,  tror jag lägger mig ner och självdö om inte någon kan skjuta mig!
Idag har precis allt gått åt h#*÷€^×.
Började med att jag va hos tandläkaren o det va inte billigt. Okey de kan ja leva med, kommer ut o ska starta bilen då den är sten död och det går tametusan inte att vrida om nyckeln. Bara ringa till mamma o be hon hämta mig så får bilen stå hos tandläkaren o skämmas. Kommer hem och ser att jävlar va klockan är mycket Uppsatsen ska ju in. Bara till att fixa till och så klart ska de jäklas hela tiden. Och vem åkte på en omtenta då? JAG med 2!!! Två sketna poäng! 🎶Jag tänker hoppa ner för elfiertornet…🎶(eller hur de stavas)
Men jag har inte råd med resan dit kom ja på, då jag har en tandläkarräkning och säkert en saftig räkning från verkstaden inom kort. Och eftersom jag inte klarat tentan utan måste vänta tills den 8 juni o göra om den så kommer jag bli arbetslös för resten av mitt liv!

Och självklart börjar åskan gå och jag som är totalt livrädd fick krypa upp under filten med musik i öronen o en bok.
Det går bra nu!

Puss N

image

image

Stå o skämmas din jäkel!

image

image

Tandläkarselfie  med bedövad underkäke…

Standard

Kommentera

