Okategoriserade

Onsdag

Bara så ni vet. Jag vet, jag vet att idag är det onsdag den 6 Maj. Dagen då vår uppsats skulle vara ”klar” inför föropponeringen på måndag. Tror ni de blev så? Nepp jäkla SPSS och ställa till de en jäkla regrisonsanalys som inte fungerade. Men tack och lov så fick vi dispens till att lämna in i morgon istället 🙂

Idag har jag varit i stan på skola  igen, har i princip nyss kommit hem. Till dukat bord dessutom, min man han kan han!  Har även träffat älskade  Sunken ♡ som alltid går tiden alltid för snabbt men de är alltid lika rolig att ses ♡

I morgon blir de tandläkaren och laga sista tanden.. billigt och bra! Precis vad jag behöver denna månad! De har varit, Hö, Spån, häst tandläkaren åt Liam, skoning åt Liam, tandläkaren åt mig och läkaren åt mig.. älskar att vara student! Men jag ska inte klaga har den absolut bästa hästen i världen min fina pojke som jag aldrig skulle byta bort ♡ Så han får kosta 😍

Näe tränings kläderna på och de finns inga ursäkter bara ut på en kvälls tur. Så hinner man in till Greys Anatomy. Måste ju dagens avsnitt!

Puss N

image

Standard

Kommentera

