Okategoriserade

Tickets, årsmöten och Valborg

Nathalie=zombie, ja mer information behövs inte ges. Jag kan ju säga son så att många mil i bil blev de igår. Mammy och jag tog en road trip 🚗
Var på Årsmöte för Mittsvenska Ridsportförbundet igår igen i Hammarstrand. Mitt tredje årsmöte denna vår,  har ett kvar då jag ska på Årsstämman  för Svenska Ridsportförbundet 22-24 Maj. 😀 och de ligger ju så lägligt till att den har de placerat i Karlstad… så då blir de en låååång roadtrip 🙂
Tisdags var jag i Östersund och tillsammans med Emma vår handledare så gick vi igenom SPSS och den analys vi ska göra. Linjär Regressionanalys, sug på den karamellen.. jag kan ju tala om att den var allt annat än lätt. Men jag bör klara de. 🙂

Idag är de valborg, så ska SPSS lite mer nu sen blir de iväg till farfars grav och plantera blommor och kvällen spenderades med Annelill o Robin.
I morgon är de Röd dag och då ska jag vara ledig från skolan HELT! Först på stallet där jag ska vara speaker  på dressyr tävling sen bytesmarkand. Och på kvällen blir de middag hos Marie och Magnus. Sen är det bara till att plugga lördag och söndag inför måndag och tisdagens skola.

Näe dags för lite linjära regrisonsanalyser. Trevlig helg alla ni underbara 😚

Puss N

image

Mammy and me.

image

image

image

image

image

image

Min trogna följeslagare lille E ♡ som alltid finns vid mammas sida då skolarbetet nalkas. Ibland önskar jag att man vore katt 😂🐈

Som katten Ronny, han väste,fräste och gick på lådan.. eller hur var det  Sunken? 😂

Standard

Kommentera

