Okategoriserade

Redan måndag och aldrig tidigare…

Nu går de fort! Helt otroligt alltså, jag räknade ut att idag är det 30 dagar inklusive helgerna tills C uppsatsen ska vara klar för inlämning. Det är då ALLTSÅ 39 DAGAR KVAR AV SKOLAN! Jag vet jag sagt det förut men det tåls att sägas igen! Om 39 dagar går jag förhoppningsvis in på min allra sista lektion för denna utbildning. Och om 40 dagar så vaknar jag upp med en Universitets examen! :mrgreen:
Woop woop!

Idag så kickstartade vi igång veckan med en tenta.. De var samma tenta som jag missat då tåget inte ville gå hela vägen till Sundsvall. Men gjorde den idag och de kan ha gått helt åt skogen eller helt underbart bra. Jag vet faktiskt inte alls. Skrev på allt utom en C fråga värd 1p. Har kollat nu och de verkar som jag svarat någorlunda rätt i alla fall men de kan gå precis hur som helst. Håll tummarna please ♡ Blir den godkänd så är det den absolut sista tentan för denna utbildning. Så hoppas hoppas.  😇

Helgen var lugn och skön Lördag bestod av en resa till stan och köpte ett hackamore till Lille Liam,♡ skulle till optikern så då passade vi och hela Medelpad på att shoppa i Birsta lite. De är något som vi gör alldeles för sällan. ☺
Lördagen blev de film kväll och hade hyrt ”The Babadock” . Anna  du skulle varit här ♡! Alltså jag älskar skräckfilm över allt annat och har sett de mesta. Men jag har har aldrig någonsin behövt slagit av en film för jag kunde inte se klart den. Tills nu, om de beror på att de var 22.30, kolsvart ute, ♡ sov och de stormade ute. Eller om jag blivit feg. Men jag kunde inte se klart den de gick inte fick slå av gå o lägga mig o se klart den på söndagen då de var ljust. Så ja någon gång ska vara den första och den va verkligen bra. Bra gjord och bra handling framförallt vilka skådespelare!

Söndag så kunde vi premiär äta lunch ute så nu vet man att de går åt rätt håll ♡

Näe nu blir de lunch innan jag måste förbereda mig inför morgondagens skola i Östersund.

Puss N

image

image

image

image

image

image

Some pics from the weekend ♡

Standard

Kommentera

