Okategoriserade

Keep moving forward…💪

Torsdag idag ifall någon skulle ha missat de. Har suttit nu på förmiddagen och jämnfört variabler skrivit jämnfört skrivit… är uppe i  2,5 sidor men har bara kommit till hälften av metoden. So it’s a long way to go.

image

Sitter och kollar på klänningar, japp ska jag ta examen ska jag banne mig ha en klänning. Först tänkte jag en hel vit, men jag är inte så oskuldsfull längre så hittade en super snygg på Nelly blommig och somrig ♡

image

I’m in love 😍

Sen så vill jag att ni håller era tummar allt va ni kan nu, fick ett mail häromdagen från ett av de jobb jag sökt att jag gått vidare i uttagningen. 😀 OMG! Och jag önskar verkligen att jag får en chans att komma på intervju, visserligen är de i Stockholm men det är verkligen ett jobb som jag skulle vilja ha :mrgreen: Så de var ju lite roligt i alla fall och det går ju alltid att veckopendla 😁 Men vad de är det säger jag inte… än i alla fall 😘

Näe lite sallad innan de blir en dejt med Bryman igen tentaplugg it is. Ska nog kunna hinna med en joggrunda ikväll i blåsten 😐

Puss N

image

Dessa låg och vänta på mamma i morse ♡

Standard

2 thoughts on “Keep moving forward…💪

Kommentera

