Okategoriserade

Hey miss fatty

Today is on of those days….
Kände mig lite så när ja skulle dra på mig byxorna idag.

image

Jag hatar verkligen denna tiden på månaden. Magen är som en ond ballong som när den inte värker så är den hungrig… Känner mig ungefär som jag gått upp 20 kg sen förra veckan. Då träningen inte alls varit på topp denna vecka. Är det illa om man inte ens tagit en promenad idag? Jag kan egentligen inte förklara känslan då jag inte har tränat som jag ska. Det är en blandning av skuldkänslor och rädsla att jag ska falla tillbaka på gamla vanor som leder till vikt uppgång. Vilket inte får ske, känner att jag måste ta itu med detta nu.

Bjuder på en liten Wifie sen igår med min finaste pojke ♡

image

Och för att inte tala om uppsatsen! Aaaaah sitter och jämnför variabler men det är inte roligt alls vill ja lova 😵

Tur man har lille E som st(h)jälp?

image

Puss N

Standard

Kommentera

