Okategoriserade

Vilken dag🌞

Sitter ute just nu och tentapluggar och termometern visar 24.8 I solen 😍 give me more give me more ♡♡♡ Så idag är det riktigt skönt att vara student o tentaplugga måste jag säga 🙂

De son är mindre skönt är denna jävla mag värk som aldrig ge sig någon gång. Börja igår med att de gjorde satans ont från fm blev lite bättre mot eftermiddagen men  vaknade i morse började på min morgonsväng med joggningen men då kom de tillbaka så det var bara till att lulla hemåt igen. Är lite bättre nu dock så hoppas att de vill ge med sig någon gång då!

Näe nu ska jag ta itu med plugget igen, jag menar det är förhoppningsvis mitt livs sista tenta. I alla fall för den här utbildningen :mrgreen:

Puss N

image

Standard

Kommentera

