Okategoriserade

Sweet Monday!

Alltså seriöst vem sjutton kom på att kvinnor måste få,  ja ni vet de problem kvinnor får i månaden. Det finns ingen rim och reson i att vi kvinnor ska behöva gå genom livet med varje månad ha en värk from hell, humörsvängningar och en konstant  hunger! Idag äter jag allt och då menar jag ALLT! Är hungrig till tusen och känner att jag måste stoppa något i skallen varje timma. Min nya besatthet är digestivekex, jag måste bara ha de!!! Så idag har man varit allt annat än nyttig. Äter dåligt och små knaprar hela tiden. Men de är så första dagarna då måste ja få knapra annars blir jag ett monster. Så får svälta mig resten av veckan då istället. 

Men hur var helgen?
Jo tack den var bra 🙂 fredagen hade vi handledar tid och gick igenom denna jävla C uppsatsen dom står mig upp i halsen 😧. Sen blev de go fika med Madde på Tinas. Lördagen blev lugn och avslutades med bio och middag på Mittlandia.
Klart är man från Ånge så bör man ju gå och se ”Miraklet I Viskan” med Lia Boysen och Rolf Lassgård bla. Filmen var egentligen inte min typ av filmkategori men bara att se Långhuset i Viskan  och personer som bor här ikring på bio var ju roligt.
Söndagen bjöd på barnkalas i Rätan, goa tårtor och trevligt sällskap.

Men åter till verkligheten, ♡ jobbar i Åre hela veckan så kan plugga långt in på natten om ja vill vilket kan behövas. Har en tenta som ska göras nästa måndag och sen till Östersund på tisdag för hjälp med uppsatsen.
Får se om de kanske blir en tur till Åre på onsdag så kan jag åka hem med ♡ på torsdag om han blir klar då dvs. Annars blir det en dag till. För säga va man vill när man är borta så blir de mer avslappnat med skolan. Hemma har man alltid något i bakhuvudet som man grubblar över som skulle gjorts. Men när man är borta så där så kan ja bara fokusera på skolan så de är ju super skönt 🙂

Näe här ska ätas lunch och artikelsökas vidare.

Puss N

image

image

image

När de andra åt chokladmousse till efterrätt så fick jag och barnen piggelin 😂

Standard

Kommentera

