Okategoriserade

Nu är det kokta fläsket stekt…

… eller i alla fall lite småbränt hoppas jag på 😁 När ♡ for på arbetet i morse så kunde ja inte somna om låg och läste om akne på axlar då det är något som har kommit helt plötsligt. Har aldrig tidigare haft de heller så vete sjutton vad som är orsaken till det. Och Nej de har inget att göra med dålig hygien så ja, näe jag är ingen lortjänta. Men de blir väl bättre kan jag tänka mig, men tills vidare så tvättar och tvättar ja där. ☺

Men i alla fall så åter till fläsket!
Då kände jag att solen sken och vad skulle vara bättre att starta morgonen än med en löprunda! Ja du läste rätt, LÖPRUNDA! Här har vi Sveriges mest morgonlata människa som lätt kunde sova bort en hel dag förut. Kliver upp vid 6.30 för en löprunda! Eller de blev intervaller löpning/powerwalk men ändå. Började jogga och kände att de kändes okey så fortsatte bara fick lite smått panik när jag började närma mig södra vägen då. ”Tänk om någon ser mig” Jag menar min stil var säkert lite som en skadeskjuten älg som luffsade runt. Men va sjutton måste man vara elitjoggare för att springa efter södra vägen då? Nepp så luffsade glatt vidare och möter som tur va endast en bil och de var svärfar. Vet inte om han höll på att köra av vägen eller inte av chocken 😂
Men de var skönt som sjutton så innan kl 8 hade jag avverkat en kort runda på 35 min och duschat ätit frukost. Så nu ska jag ta tag i skolan.
Jag var visserligen lite korkad skulle ha kört på med de andra tränings övningarna jag håller på med nu för att få lite mer muskler så jag orkar mer. Men de gjorde jag inte, så få ta de lite senare istället. Känner idag att de spänner i rumpan o låren och ryggen. Skönt! Var ut med lille Liam en sväng o konditions träna han lite igår. Klippte även han så att han ska se ut som en häst och inte bergsget när han ska till tandläkaren  i morgon. Min tandläkare får jag skjuta på en månad då det är dyrare att laga hästens tänder än mina 😜

Vill bara förtydliga att jag skriver inte för att framhäva hur duktig jag är för jag rör på mig. Det är upp till var och en att bestämma över vad de vill göra med sitt liv och hur de vill leva. Jag dömer ingen för den livsstil man valt att leva, lika mycket som jag hoppas att folk inte dömer mig för hur jag väljer att leva mitt liv. Jag skriver för att om man tittar tillbaka 5 år skulle detta vara helt omöjligt att göra, för motivationen fanns inte då. Inte heller vilja eller orken, men nu finns den så nu väljer jag att använda den och göra det jag mår bra av. Lika mycket som jag hoppas att alla ni där ute gör saker som får er att må bra ♡
Jag har börjat med mindfulness och positivt tänkande för att jag mår bra av det. Jag tänker mycket i banor som Jag vill träna för då mår jag bra av det, istället för att tänka jag måste träna för att må bra. Då har vi tagit bort det fria valet och istället blivit tvingande och då sjunker motivationen och inspirationen ordentligt för mig.

Troligen så blir man solokvist ikväll då ♡ antagligen inte kommer hem idag. Men då blir de film maraton för mig 😜
Näe nu blir de skola.

Puss N

image

image

image

image

Mina nya super sköna leggings som kom igår fick invigas idag ♡

image

Lite håller det på att hända med min ända 😉 om man jämför med för 2 månader sen då den va platt. 😉

image

image

Mammas lilla ♡ hjälper (stjälper) till med träningen hemma.

Standard

Kommentera

