Okategoriserade

Friiiiday

Och nu gör jag helg! Tack och hej, från mig 😚

Uppgiften inskickad så nu är se bara att hålla tummarna för att denna projektplan går igenom ☺

Såg att de andra som tentade  då jag satt på tåget hade fått tillbaka den, så stort grattis till er. Jag får vänta ända tills den 27 april att göra min.

Blev ingen promenad/joggingtur igår men tog igen de med squat träning istället. Stod o stekte pannkakor och tyckte de va lite långtråkigt så kom på de att mellan vändningar så kunde ja ju faktiskt träna. Så när jag var lagomt klar med en omgång så var de dags för att vända pannkakan. Stekte runt 30 pannkakor så ja ni förstår själva för en otränad person som jag att de spänner lite i kroppen idag 💪🏃

Näe nu säger jag som Ronja Rövardotter ”Nu ska de ridas” ska bara baka en kladdkaka och dammsuga. Kvällen bjuder på middag hos Madde ska bli så trevligt ❤

Men ha en underbar helg för det ska iaf jag ha 😚

image

image

Guess what it’s spring vilket visas med svulla ögon av pollen men framförallt så kommer fräknarna tillbaka…

Standard

Kommentera

