Okategoriserade

Thursday

Herre gud va fort veckorna flyger iväg, hinner knappt fira att det är fredag fören måndagen knackar på dörren. Men de är ju positivt det med ☺ Sitter och har precis käkat lunch köttgryta med grönsaker 😌 sen blir det att fortsätta med denna hemska uppsats som förföljer mig i mina mardrömmar, nästan i alla fall. 😜
Provade att träna lite squats igår så de känns i rumpan idag. Skönt! Avslutade kvällen med en promenad/joggingtur. Japp ni läste rätt! JAG SPRINGA?  Jag som endast sprang förut om jag hade liemannen hack i häl. Men som sagt under kan fortfarande ske!
Haha ni skulle ha sett mig, eller näe var glad att ni inte såg mig. 😜 Kom upp lullandes flåsande som en tog för backen och på andra sidan stod 7 rådjur. Tror nog dessa rådjur blev stel av skräck för de rörde sig inte en meter. Som fastfrusen i marken och paralyserad av skräck, de tänkte nog: ”Va fa än är de där?”

Men i alla fall så är jag grymt nöjd över att istället för att sitta framför tv hela kvällen så blir de en kort sväng men ändå, allt räknas 💪 Och jag sprang halva vägen, så ikväll ska jag öka de lite till tills att jag klarar hela den lilla svängen i jogg sen ökar jag den ☺
Och en annan sak jag är sjukt stolt över är att trots att varje gång jag öppnar skåpet  där tallrikarna står så ser jag vår jätte stora godiskål och Påskägg. Men inge godis på veckan dricker inte heller läsk utan endast kolsyrat vatten, visst undantag kan ju ske men det är de dagliga mönstren med onyttigheter man måste bryta! 😀 Om man unna sig något då och då, så går inte världen under!

De blir även en tur till Lille Liam oxå så ska han äntligen få komma ut o röra på sig. De blåser ju inte lika mycket idag som de gjorde igår.

Ryggen är lite bättre idag i alla fall så det är ju positivt 😀

Näe dags att ta itu med uppsatsen from hell! 

Längtar tills i morgon då står det parmiddag med Madde och Sara (med våra respektive så klart oxå) på schemat, ska bli så trevligt ❤

Puss N

image

image

Med dessa hjälpredor är de då fasiken inte lätt att plugga 😻😺🐈🐈

Standard

Kommentera

