Okategoriserade

Storm

De måste ju vara de minsta benämningen på vad som försiggår ute. Vaknade i natt av att de stormade så trodde att huset skulle följa med, inte var de bättre att vår ventil till sovrummet var helt öppen så de ven in i sovrummet. Men trodde att de skulle ta och ge med sig snart, hade behövt rida lille Liam idag men de känns inte som rätt dag o ge sig ut på så får longera han i sommarhagen. Ja menar då är han ju inhägnad i alla fall 😅

Har fått så ofantligt ont i ryggen, mitt på ryggraden vid nedersta revbenen. De gör ont när jag vrider mig o domnar i vänster ben då jag sitter men de är väl träningsvärk kan ja tänka mig. Har kommit på att under dessa 3 år jag studerat på universitetet så har jag haft mestadels surfplattan.  Vilket har givit mig en kuvig hållning i nacken så håller på att träna på att sitta rakt. Och de mina kära vänner är mycket mer problematiskt än de låter.
Var ute igår med ♡ och tog en kvälls promenad, vilket var otroligt skönt så även om de stormar idag så hoppas jag på en till idag. De gör ju trots allt inte ont då jag går utan bara när jag sitter eller vrider på mig. Träna träna träna!! 💪

Näe nu ska jag fortsätta med min uppsatts har kommit in i ett writing mode. Så de är bara till att fortsätta spinna på 😀

Puss N

image

Och kom ihåg att  ”Älska hästkraft” 🏇

Standard

Kommentera

