Okategoriserade

Men Nej!

Är påsken redan slut? Vill inte! Varför kan de inte vara längre? Vill inte ha vardag idag, skulle vilja vara ledig och kunna göra lite va jag vill. Har förstått att det är Påsklov nu.. Tänk om man fick ha Påsklov de skulle jag kunna döda för just nu. Men har en C uppsats som inte kommer skriva sig själv så det är bara till att bita ihop och fortsätta framåt, för snart är de klart om mindre än 2 månader så checkar jag ut med en universitets examen i ryggsäcken. So keep on fighting for what you want!

Hur har påsken varit för er då?
Jag har haft en lugn och härlig påsk med nära och kära. På skärtorsdagen så la jag ifrån mig skolan och gjorde påsk och de behövdes att få koncentrera sig på något annat än uppsatsen. Långfredagen spenderades med påsklunch hos mamma sen blev de hen och svira om och iväg till Lina och utgång på Mittlandia. Riktigt trevligt trotts att jag var nykter och chafför.
Lördagen blev lugn och skön, jag tog en tur själv med lilla Gul längs skogsvägarna så rofyllt och skönt att va själv i skogen ☺
Söndagen så klev vi upp från morgonen jag for upp och tog ett dressyr pass på lägden han var både spänd och stel men slappnade av mot slutet och var riktigt fin. Gjorde klart stallet hem och packade fikakorgen och iväg på en tur med lilla Gul. Avslutade dagen med årets första grillning. Igår blev de lite lugnt hade ont i magen och halsen igen så vilade förmiddagen innan jag åkte upp till Lille Liam.

Så ja det var verkligen en lugn helg och det behövs, återhämtning är A och O. Så nu ska jag sätta mig med uppsatsen igen.

Puss N

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Standard

Kommentera

