Okategoriserade

Nej inte idag!

Alltså Nej! Årets värsta dag är här, ja talar så klart om 1 April. Den dagen som alla blåögda och godtrogna människor som jag blir grundlurade till 1000. Men inte i år! Kommer inte under inga omständigheter tro på något som ni säger, inte på hela dagen. Så vill ni mig något hörs vi i morgon igen 😄
Jag menar bara i fjol så loggade jag in på skolan och såg att alla vi som skrivit tenta de senaste 3 månaderna skulle få tenta om då skolan hade läkt ut resultat eller hur de nu va. Arg som ett litet elakt bi skickade jag ett långt mail till då kursansvarig och ifrågasatte hur de kunde vara möjligt att JAG skulle behöva tenta om för att skolan hade klantat till de.. Ja vi lämnar de nog där, men i alla fall så ni vet så, nej ni kan inte lura mig i år!

Jag är helt feberfri sen igår morse, lite ont o tjock i halsen men är i övrigt pigg. Har lite ont i kroppen om de är för att jag (dum som man är tog ut hästen på konditions träning igår) eller för de 150 kg hö ja lastade.. Ja vi häst tjejer behöver inget gymkort i alla fall. Men kände att de var nog lite för ambitiöst igår så idag blir de bara att ta de lugnt. Ska fortsätta söka artiklar till C uppsatsen 🙂

Puss N

image

De är tacksamt att påskpynta när man har två katter hemma. Jaja den va fin i 2h igår i alla fall. Zzzz 😧

Standard

Kommentera

