Okategoriserade

I’m HOT 🔥

I feeling hot hot hot. . Vakna med feber känningar och ja mycket riktigt 38.9 visade tempen.. Förstod de! Blir galen, har inte inte inte tid att bli sjuk nu! Har en C uppsats att skriva en tenta att plugga till och en utgång på fredag att se fram emot… 😈 Well Ipren Ipren och Ipren!
Men hur va helgen då? Lördagen ringde kl 05.00 upp och gjorde mig iordning för en resa till Åre sen vidare till Östersund för träff med ungdomarna i distriktet 🙂 Så otroligt trevligt och intressant dag de blev 🙂
Men har ju insett att jag ska inte åka tåg! Åkte tåg två gånger förra veckan först till Sundsvall där jag missade tentan pågrund av sent tåg och i Lördags så slutade dörrarna fungerar  i Bräcke så blev stående i ca 50 minuter,  behöver jag tala om att jag frös? ❄⛄
De blev en lite lång dag och hade säkert sjukan i kroppen redan då, för jag somnar aldrig på soffan. Men hann i princip komma hem lägga mig på soffan och invänta ”Earth Hour” och nya Beck filmen. Men vaknade vid 21.45 hade missat både att släcka lyset och filmen men tur vi har C•More play iaf 😄
Söndagen så blev de fira ♡ som fyllde år i Onsdags. Så tre tårtor blev de gjorda på morgonen sen trevligt folk som kom över under dagen. Sen bar de iväg till Årsmöte med Parteboda byförening, hade fått frågan om jag ville ingå i styrelsen. Och självklart vill man ju de vilken otroligt bra förening de är, så de tackar man ju inte nej till. 😀 Så sitter sen igår som Vice ordförande för Parteboda Byförening 😉
Näe nu blir de smörgåstårta till lunch innan de blir mer artiklelsök.. känns som om hela kroppen värker och halsen är full i öppna sår… Febern är nog borta eller i alla fall bedövad för känner mig lite piggare nu. Så måste upp till Lille Liam sen men de blir ingen ridtur då jag är mer död än levande nu.

Puss N

image

image

image

image

image

image

image

Standard

Kommentera

