Okategoriserade

Födelsedag nr 2 💖

Igår var vi till mamma och firade henne på hennes födelsedag, god middag och tårta stod på menyn. Namnamnam 🎂

Idag blir det mer tårta då Älskade ♡ fyller år idag 💋💞 så ja efter denna vecka så blir det en anmälan till Biggest Loser tror ja. Eller va sjutton om jag unna mig en liten tårtbit då de är högtider spelar ingen roll. Så länge jag rör på mig och sköter maten andra dagar så. Så cake it is tonight 🎂
Ooops glömde de blir nog en bit på söndag oxå då ♡ ska ha bjudningen istället för idag.

Har tenta plugga men fattar noll, så om man anmäler sig till omtentan innan man gjort riktiga tentan är gjord är man då en pessimist eller realist 😂
Ner till Sundsvall och göra mitt bästa i morgon så man iallafall se tentan.

Nu blir de plocka ihop lite så att de ser bra ut sen upp och ta en ridtur på lille Liam ♡

Stort Grattis på födelsedagen ❤

image

Standard

Kommentera

