Okategoriserade

🎶Upp och ner, ner och upp 🎶

Och något mer att, 🎼 grisen gal i granens topp. . 🎶
Men nog om Astrid Lindgrens värld även om den var så enkel och bekymmersfri som allt annat när man var barn.
Men livet blir oftast vad man gör det till och jag vill se möjligheter och nya vägar och alternativ då man stöter på en ”dead end ”
Man kan alltid finna en lösning på problemen, även om det kommer att ta en evighet att hitta den så finns den.
Men vad har hänt under denna vecka då?
Fick tillbaka den sista omtentan som jag har kört på några gånger nu och nu va det absolut sista chansen att klara den och då satte jag den 😄 Så fram till denna nuvarande kurs har jag alla poäng klara 😍 Endast torsdagens tenta kvar och sen C uppsatsen som står mellan mig och min universitets examen 😛
Onsdagen begav jag mig till Sundsvall och presentera vår projektplan inför C uppsatsen men de är en helt annan historia 😩
Fredagen var det begravning så de blev inte så mycket mer den dagen. Igår så begav jag mig till Söråker för Mittsvenska Ridsportförbundets årsmöte, ja vi lämnar de. För sen bar de av hem och svira om inför kvällens Ambassadörsmiddag på Mittlandia. En riktigt trevlig och väl arrangerad kväll. Trotts att våra Önsta tröjor inte kommit så fick vi låna Partebodas ☺
Idag blir det nog inte så mycket mer gjort än ska upp till Lille Liam o tenta plugga lite. Men morgonen bjöd iaf på sovmorgon, frukost i soffan framför nya Beck filmen och mys mys mys. Är nu inne på min tredje film och tror att det kanske blir en till snart 😄 Bara för att jag kan liksom idag, så ska fortsätta ligga på soffan i min űbersexiga Blå prickiga onepice ♡ 
Näe lite mer av livets dryck, Kaffe ♡

Till veckan fyller både älskade  Mamma och ♡ år sen blir det tenta på torsdag och Åre samt Östersund på Lördag Årsmöte med Parteboda byförening på söndagskväll. Så de blir fullt upp 😀

image

image

Och så två lagbilder från gårdagens Ambassadörsmiddag fotad av: Ulf Stecksen

image

image

Och varför blir jag aldrig bra på bild??

Puss N

Standard

2 thoughts on “🎶Upp och ner, ner och upp 🎶

Kommentera

