Okategoriserade

Det ska då vara

Jag till tametusan allt! Nathalie +isfläckar=de går käpprätt åt ……

Ifjol halkade jag o slog upp min redan sen tidigare trasiga hand så de följdes av 6 månaders rehabilitering och ingen förbättring. Nog om det de är inget att göra något åt nu, men vem gick och halkade igår då??? Jo jag så sitter med ett ”smalben”(tjockben på mig) som är bredare än vanliga fall. Har en knöl som är i strl med en apelsin och en som en mandarin.. aj! Men kan ju gå och röra mig så förutom svullnaden o värken så är de ingen fara. 😉

Nä nu ska ja plugga vidare mellan Ipren ätandet  😉
Puss N

Standard

Kommentera

