Okategoriserade

💔

Allting kan gå itu, men mitt ❤ kan gå i tusen bitar…
Vet inte varför men de känns lite jobbigt ikväll, kanske är det bara en sådan dag. Kanske beror det på att skolan känns tung nu sista terminen, kanske beror det på att min älskade lilla Liam vrickat sig så han får vila. Kanske beror det på att livet flyger fram och ibland kanske man bara borde stanna upp och andas. Men jag vet att de mest beror på att jag saknar alla mina fantastiska vänner som inte bor kvar här längre ♡♡♡ Jag har många underbara vänner som bor kvar men alla har sin eller sina ”personer”, jag har 3 personer. 3 personer som jag vet jag kan ringa när som helst om jag behöver  prata, gråta eller som man kan sitta tysta med i timmar för mer behövs det inte. Och ni som känner mig vet att jag är inte en person som pratar om känslor, jag öppnar mig inte för vem som helst.

Men jag har fantastiska vänner kvar här i Ånge som jag älskar att umgås med så ja de går ingen nöd på mig. Få se kanske blir en utgång i helgen med bästa brudarna ♡

Man måste få sakna sina personer då och då. 💞

Näe en tekopp o lite tv muntrar upp i morgon blir det att laga en tand. Eller laga em lagning som jag gjorde i November ilar som fasiken kan ja lova 🙂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Standard

4 thoughts on “💔

  1. Nyahna skriver:

    Nenne ❤ Saknar dig jättemycket med! Har en dålig dag idag jag med. jag lovar att jag kommer och hälsar på när tillfälle ges! Måste ju reprisera förra årets succé 😉 Puss!

Kommentera

