Okategoriserade

Dagarna flyger

Fullkomligt fram. Vi är redan på torsdag vilket betyder att de endast är två dagar kvar till veteranskoter tävlingen.. har hämtat ut bland de sista sponsorpriserna har 2 kvar som ska hämtas i morgon. skolan knatar på har fått min handledare till C uppsatsen.. C-upsatsen!! Alltså de hade ja aldrig kunnat tänka mig när jag hoppade av denna utbildning 2011. Tänkte näe de skulle aldrig gå, men med lite motivation och jäklaranama så tog jag tag i de. Är så stolt över att jag genomförde de, jag är inte den som påbörjar saker och sen låter de rinna ut i sanden. Jag får  ångest om sånt jag inte planerar blir av eller inte genomför de jag tagit på mig att göra. Kan nog bli åt det andra hållet så jag blir för engagerad  men det är kanske bra på något sätt de med. Jag ska ju som sagt vara tävlingsledare för årets skoterrace, så de är väl mig de hänger när de går åt skogen. Men vilken tur jag har att få jobba med de andra i byförening för de är ju bättre på detta än jag. Men styra o ställa kan jag ju göra 😉 Men åter till skolan kan liksom inte fatta att jag har om mindre än ett halvår en universitets examen! Alltså de känns så otroligt bra att jag lyckades ta tag i mitt liv och fortsätta studierna även om det har varit en berg och dalbana med motgångar och medvind. Men som sagt nu är det nästan bara en C-uppsats som står mellan mig och min universitets examen 🙂

Lilla Esther är helt frisk igen och Lille E är överlycklig att syster mår bra.
Lille Liam har börja sättas igång igen efter jullovet  så de nuvarande passen går ut på att 1. Skapa kondition 2. Bygga mer muskler de är inte mer avanserat än så. I måndags byggde vi musklerna och igår kondition. Så de är så vi jobbar, har har ju kvar grund kondition och musklerna då han är 23 så går de ju inte att ställa av han helt utan han har ju fått gå kontinuerligt i vinter. Men vi bygger lite mer kondis o muskler så att han orkar med sitt pälsbyte och inte ser ut som en urtvättad trasa. Men ser nu att klockan går och de bör väl snart bli dags för sängen, ska ju ordna inför skoterracet och plugga sen till Angelica och få en ny frisyr och lite färg våren till ära.
Sweet dreams honeybees
Puss N

image

 

Standard

Kommentera

