Okategoriserade

Mitt hjärta värker sönder…

Min fina lilla Esther måste spendera natten på djursjukhuset och mammahjärtat går sönder av oro.. Nu tänker ni säker ”men snälla människa de är en katt”! Ja kanske din katt bara är en katt för dig. Men mina små hjärtan är mer än ett husdjur för mig, de är älskade familjemedlemmar som betyder allt för mig. Lika som ni älskar er hund ni som är hundmänniskor så älskar jag mina katter. Och att se de sjuk gör så ont i mig. Kände när jag behövde lämna henne där ensam över natten så att tårarna var inte långt ifrån. Stackars fina lilla Fjonkis ♡ hon har troligen drabbats av förstoppning så de har gett henne medicin och förhoppningsvis så släpper de i natt annars kanske de måste operera henne. 😥 Hon har bara varit där några timmar men har redan charmat personalen de är min lilla flicka de. Ringde till sjukhuset nu och fråga hur hon mådde så sa hon som svarade ”De är en riktig liten go mysig liten tjej” mammas duktiga flicka kan charma alla hon. I morgon ska jag köra leffe till jobbet i Sundsvall sen ska jag fara och hälsa på min lilla flicka och förhoppningsvis så får jag ta med henne hem ♡ men nu ska jag försöka sova lite. 

Puss N

image

image

image

image

image

image

Standard

Kommentera

