Okategoriserade

Come on!!

Haha ja va ska man säga? Jag brukar ju tänka att man kan finna olika lösningar till ett problem. Men nu sitter jag fast! De finns ju så klart lösningar här med men de är inte så rumsrena och om man ser på de stora hela hur kommer konsekvenserna av dessa handlingar bli om jag gör de? Ja antagligen svindyra och skilsmässa..
Jag pratar så klart om denna underbara maskin

image

Som i brått mod har käkat upp våra underkläder!  Den går inte att starta och den går inte att öppna den har helt enkelt låst ihop sig!!! Grrrr.
Tänkte ringa cylinda service och be de komma hit men tänk om det är bara ett litet tekniskt fel? Som man klarar själv? Kofoten kom på en tanke men då lär de bli dyrt att köpa en ny när den här fortfarande har garanti kvar som knappast täcks av yttre våld.

Och givetvis så är Leffe i Härnösand på jobb denna vecka just denna vecka som maskinen bestämde sig för att kidnappa mina underkläder!  Ja få se om någon kan hjälpa mig annars få jag ringa hit en främmande människa som ska plocka runt bland mina underkläder. Känns inte så roligt faktiskt. Få se om mamma kan hjälpa mig. Mammor brukar vara lösningen på de allra flesta problemen 😉

Så tentaplugg tills mamma kommer till undsättning ♡

Puss N

Standard

Kommentera

