Okategoriserade

Men tusen tack ♡

Måste bara säga wow vilken respons jag fick igår. Tack alla underbara människor som hört av sig era ord är ovärderliga. ♡
Idag har jag en mental blockering som jag måste försöka ta mig förbi, Nämligen salstenta! Har en som kommer upp nu och eftersom jag inte klarat tentan sist så är jag nu nere i en negativ spiral där jag inte tror att jag kommer klara den för de har jag inte gjort hittills vilket leder mig vidare nedåt och där springer nu mina tankar i ett hamsterhjul runt runt runt… Men jag ska försöka lista ut hur jag ska ta mig upp ur den.. Ja de finns nog bara en sak, plugga plugga och plugga. Men det är ju inte riktigt de som är problemet utan att när jag kommer in i salen så blir de som en svart vägg som en mental blockering. Jag kommer absolut inte ihåg något alls när ja sitter där. Men ska försöka  slappna av och låta muren falla.

Idag gick de inte så bra med träningen, haha hade en svassande liten kille som skulle sitta i knät hoppa upp på ryggen och strök sig runt benen. Men man kan bara älska de små tussarna de är ju så tillgiven och jag vet att de älskar mig ♡

Bytte även ut ett mål till en banan och hallon och lite naturell kvarg smoothie(de kommer jag att fortsätta med för nonomnom)

Puss N

image

image

image

image

Standard

Kommentera

