Okategoriserade

It’s a lazy day

Som söndag bör vara 😍 Men jag har ju varit vaken sen 7.30 i morse. Lite ovanligt för att vara mig då, men man ska aldrig sluta förvånas. Apropå förvånas  så Melodifestivalen kanske inte en levande själ har missar drog ju igång igår. Och min stora fråga -VEM SJUTTON KLÄDDE OCH STYLADE stackars Sanna Nilsen som i vanliga fall ser ung o fräsch och ganska snygg ut i snygga kläder. Såg igår ut som om hon hade vaknat upp efter en helvetesnatt med gårdagens lockar i håret som man halvhjärtat försökt kamma ur för att sedan inse att ”jäklar jag har inget att ha på mig idag. Alla fina kläder ligger i tvättstugan där katten kissat ner så kan inte gräva fram de ur den, så jag panikletar i garderoben och där längst bak ligger balklänningen jag sydde i högstadiet inför niornas bal 1999”.
Gör om gör rätt!
Sen så som vanligt går aldrig mina favoriter vidare. Hade ju Molly start nr 1. Vilken snygg tjej och vilken röst som stor favorit. Och Eric Saade eye candy deluxe 😍 till andra chansen hade jag önskat lite rockig Opera och Jessica. Inte Yohios tre trallande småsystrar, och för er vetskap så är Yohio är ju faktiskt cool.

Men nog om de igår var de även Vojendagen och Lille Liam var med på Barnridningen. Han skötte sig exemplariskt ♡ Elin kom redan vid 9.30 sen longerade vi han och pysslade på tills tiden rann alldeles för fort iväg så vi fick springa upp till klubben och möta upp de andra inför häst paraden. Lille Liam va så fin med glitter i man och svans ny luva och vita benskydd ♡

Nu ska jag förbereda då de blir söndagsmiddag med svärisarna  här sedan.

Puss N

image

image

Standard

Kommentera

