Okategoriserade

Hemma dag ♡

Efter 3 minst sagt intensiva dagar med labbar och kvalitativa,kvantitativa och spss analyser så snurrar skallen ordentligt. Hur sjutton är det meningen att jag ska klara detta på tentan? Vi ska alltså denna kursen, planera C – uppsatsen, skriva en projektplan, en medtodbeskrivning, granska tidigare C-upsatser, plugga till Tenta. Och helst börja med C-upsatsen.. så vill ni mig något beräknas jag vara anträffbar 10 Juni 2015. 😉 men snart så snart så snart så är jag KLAR!! 😥🙌💪🎓🎉🎊💥🎆🎇

O med min tur så har jag åkt tåg 3 dagar tur och retur. Och 2 gånger har jag kommit sent och när ja skulle åka hem igår var tåget inställt så fick åka Buss!!! Den var överfull och hade en temperatur på 80 grader och den var nedsläckt så de var kolsvart i den. Men ja jag överlevde o kom hem en timma sent. Men ja de är sånt som händer och ingen kan ju rå för de så man får infinna sig med att de inte går alla gånger som man tänkt sig. Man kan ändå inte påverka de så istället för att haka upp sig på att man inte kom fram i tid så får jag vara glad att de fixade iaf så jag kom hem. 🙂

Näe det är bara till att dyka ner i skolböckerna igen då.
Puss N

image

image

image

image

Lille E påpekar att det är dag för lunch snart ♡

Standard

Kommentera

