Okategoriserade

Huvudet snurrar och hjärnan svämmar över

I’m so tiered that I could die… 😉 Varit i Östersund på skolan idag och de var intressant men blev så himla trött så ja höll på att somna. Jag är ingen morgon människa jag hatar o kliva upp innan 8 på morgon, så jag måste väl lära mig då jag förhoppningsvis får ett jobb så småningom. Apropå jobb så tror jag att ja ska söka några nu. Har varit i valet o kvalet eftersom jag inte är klar med skolan helt än om ja kan söka. Men och andra sidan så har jag endast 4 månader kvar sen är jag färdig utbildad. Men ändå sitter jag och ser tjänster som jag tänker näe jag har nog inte tillräckligt med utbildning eller erfarenhet. Men sen när jag börjar tänka efter så är jag snart färdig utbildad  Rehabiliteringsvetare har alltså en kandidatexamen. Sen har jag mycket att tacka min tid från ridskolan där jag jobbade ideellt som Ungdomsledare. Jag fick som 14 åring dispens att gå ULK  (Ungdomsledarutbildning inom ridsporten ) då åldersgränsen var 16 år. Tack vare mamma som då inte lät mig vara ute och ränna på byn utan satte mig på ridskolan och stöttade mitt intresse för hästarna och ridsporten. Där satte hon aldrig gränser, hon har alltid varit stöttande och drivande att vi skulle göra de vi ville inom ridsporten.

Så åter till jobbsökandet ja jag kanske inte är färdigutbildad än men jag anser mig själv som en stark ledare  och har faktiskt 2 st!! Årets Ungdomsledare diplom från  2011 och 2012 så ja något måste jag ha gjort rätt i alla fall 😉

Slänger in en bild på mina nya helt underbara skor ja köpte mig. Jeffery Campbell ♡ I’m in love 😍

image

Näe slötitta på tv innan de är dags för sova så man orkar upp för en ny skoldag i Östersund i morgon 😉

Puss N

Standard

Kommentera

