Okategoriserade

SPSS, variabel, medelvärde,zzzz.

Omg! Alltså seriöst! Hade jag velat bli hjärnforskare, rymdanalytiker  eller matteprofessor så hade jag nog varit lite mer intresserad av detta. Men nu läster jag ju till Rehabiliteringsvetare och känner inte riktigt att jag har den hjärn kapacitet som detta kräver.
Alltså VTM C – Kursen, Vetenskapsteori och Metod C.. Hur sjutton klarade jag B kursen och A Kursen? Klarar jag C – kursen så lovar jag att jag ska åka Vasaloppet nästa år. För detta känns som helt omöjligt att klara. Menmen bara till o ladda inför veckans skola i Östersund då blir jag förhoppningsvis lite klokare.
I morgon bli de stan, woop woop 🙂

Åter till skolan. Puss N

image

image

image

Standard

Kommentera

