Okategoriserade

Är huvudet dumt…

..får ja ni vet.
Summan av kardemumman så har jag kanske gjort lite för mycket än jag borde med tanke på allt. Men ja ni som känner mig vet att det med sitta still och  vänta är verkligen inte min stil. De få saker jag hatar i världen så är de att vänta, finns nästan inget  värre. Och vänta tills man blir friskt känns som de tar en evighet ju! Jag brukar aldrig vara sjuk längre än 2 dagar annars så ni kan ju förstå att jag klättra snart på väggarna. Men är inte snorig och så utan de är bara i lungorna som de sitter hostig och svårt att få andan. Men inte gnälla de blir bättre de blir de alltid. Trotsade allt idag och packade på mig kläder upp till öronen sen åkte jag till tjärnen där vi om mindre än en månad ska ha veteranskoter dagen. Vi skulle börja bygga idag o de känns lite konstigt att inte vara med och hjälpa till, så var där en timma innan jag fick åka hem ta en Ipren och Bisolvon sen soffan resten av dagen då. Men var iaf där och visade intresse så få väl jobba dubbelt så mycket nästa gång jag då. Kan liksom inte slappna av och ligga på soffan när solen skiner ute, men nu har jag varit ut en sväng så då går det ju bättre. Sen så då har jag inte heller något val än att vila resten av dagen  🙂

Näe film låter väldans bra nu.
Puss N

image

image

image

image

Standard

Kommentera

