Okategoriserade

Spoiled…

And I’m not only talking about me myself and I now. Utan så klart mina 3 underbara  pÄlskingar ♡ idag va löningsdag för matte o klart att de ska få något då ♡ Mamma va till fränsta förut idag så jag följde med åkandes som ett fån i bilen mer orkade jag inte.

Iaf så blev de 2 lekmöss åt Enok o Esther som vibrerar och lyser blått fram i nosen. De fick en varsin till nyår som de lekte sönder på en gång. De fullkomligt älskar dessa råttor. Köpte de på Mitt foder i Fränsta för 49:- /st
Men så klar måste ju min största pÄlsking få något så klickade hem ett brunt pannband  från Kyro riding gear. Gjord för extra breda nackstycken så de kan passa hans Ps träns ♡

Så nu ska matte leva på vatten o bröd så kanske hon klarar de sista kilona o gå ner.. 😉
Allt för mina små hjärtan ♡♡♡

image

image

image

Sista bilden är lånad från Kyro riding gears bloggsida http://kyro.blogg.se/

Standard

Kommentera

