Okategoriserade

I had a shit day…

Tentat idag o ja de gick åt skogen… eller ja jo va ärlig nu Nathalie. Svarade  på 12 av 13 frågor av de jag kunde som rinnande vatten innan tentan kom 1 sak med… o sen kunde universum varit lite mer jäkla snäll idag.. börjar på morgonen då jag inser i -20 att jag glömt mössan hemma. Smart! Fortsätter sedan med att dragkedjan på väskan går sönder. Underbart! Sitter på tåget och försöker plugga då mitt säte o sätet bredvid fylls av kacklande damer fast de va ett nästan helt tomt tåg. Härligt! Inser när jag kommer på skolan näe men glömde blyertspennorna hemma.Bra jobbat! Sätter mig o ska plugga de sista åker på lågt blodtryck  så ögonen svartnar skakar som ett asplöv. Men nu är de väl nog? Skyndar mig till tentasalen  och eftersom de inte skrivit vilken eller satt ut lappar om nr  så vem går in i fel klassrum? Tack o god natt skjut mig! 😨🔫

Näe hem o hämta ut lille Liams födelsedagspressent och sen hem och förbereda inför morgondagens redovisning och opponering.. På söndag ska jag va ledig. 😴

Men solen skiner och snart är de sommar. Så va sjutton gör de att de går åt skogen ibland? 😉

Puss N

image

Standard

Kommentera

