Okategoriserade

Flitig.

Kan mitt mellan namn vara idag iaf. Vakna 5.00. JAG?! Men iaf så klev upp o körde Leffe på jobbet så jag kunde låna Berra Blå idag då v70 är både översnöad och in snöad.  Fick iaf lös den kopplade Berra i bogseringslinan o drog lös den. Trotts de så var bakhjulet fortfarande stumt så Leffe fick slå löst bromsen så tillslut rullade den.

Ja åter till dagen. Efter jag skjutsat han på jobbet åkte ja till mamma och hjälpte henne att handskotta gården så 7.30 var gården skottad och klar. Sen hem o plugga inför provet på torsdag. Och där är vi nu, blir ånge sen på eftermiddagen en sväng sen och en ridtur på kvällen då leffe ska skotta resterna hos mamma. Men nu är de lunch sen plugg igen som gäller.

Puss N

image

image

Mina trogna följeslagare Lille E  och Fjonkis ♡

Standard

Kommentera

