Okategoriserade

Äntligen Äntligen och Äntligen!

Är den klar inskickad och ja tänker inte titta på den fören de är dags o redovisa.. Sa till mamma -äntligen är sen klar. Hennes fråga blev, är den bra?
Ja skulle kunna ljuga o säga ja absolut den är så bra är så äckligt nöjd med den. Men Näe de tänker jag inte göra då den inte blev bra och ja är inte nöjd med den. Jag hoppas att den ger mig ett godkänt det är de enda jag siktar på. Jag brukar gå 100 %och vill göra de men motivationen  finns inte alls. 2 kurser kvar nu innan examen eller ja en kurs och en C – uppsatts sen är jag klar! Så nu blir de bara att sikta på godkänt under våren så låga ambitioner och motivation har jag nu..

Men ha ju lite att se framemot till helgen fyller ju 28 jävla år!! 🙂 hur gick de till? 🙂 men kommer att ha en universitets examen innan jag fyller 30 och de var ett av de mål ja hade med mitt liv. 😀

Måste ju ta tag i pluggande nu har en tenta på torsdag i stan och redovisning på fredag. Ska opponera på ett arbete  vilket ja inte ser framemot. Tycker inte om att kritisera någons arbete när ja vet att jag inte är rätt person att döma någon annans jobb som de har lagt ner lika mycket blod svett o tårar på som jag.. men men  måste väl för att få godkänt på kursen.

Näe tenta plugg med bästa lille E sen en tur till prinsen hade tänkt o rida men de är fortfarande -17 ute.. få bli en skrittur iaf.

Puss N

image

image

image

image

image

image

image

Bilder från gårdagens skottning  med snöskottnings mästaren  Malmberg  😉

Standard

Kommentera

