Okategoriserade

Zzzz

I princip så nästan i alla fall. Håller på med min uppsatts o de går trögt men snart så snart så är den klar. Tills jag insåg att jag saknade en bok så de blir en akutresa till skolan på torsdag så kan ja renskriva fredag o skicka in den så få ja se när ja får redovisa då jag har en tenta den 15 och givetvis va de då jag skulle redovisa men de löser sig hoppas ja. Näe nu går snart ögonen i kors blir snart sängen. Apropå Kors så har ja sett ut min väska👜 ja ska köpa som examenspresent till mig själv I’m in LOVE ♡♡ 😍

image

Eller denna är även en favorit 😘

image

(Bilder från google)

Vem vet ja kanske klämmer bägge när ja tjänar fett med cash…💲💰💵💴💶💷💸💱💳

Ja drömma kan man ju alltid men några Cash kommer de inte bli om inte uppsatsen blir klar i tid!

Kom ju på att ja fyller 28 nästa helg.. 28???? Hur fan gick de till? Ja va ju 18 ifjol? Alltså måste ja förnya körkortet i år oxå. . Shit!! Men ja de är väl inget att göra något åt… Önskar mig iaf pengar till en ny tatuering som kommer sättas senare i vår när förhoppningsvis allt är klart så håll tummarna för att de får fort och framförallt går igenom  😉

Puss N

Standard

Kommentera

