Okategoriserade

☆Happy New Year☆

Tack 2014 och välkommen 2015!
Vilket avslut och början, 2015 börjades på dansgolvet och då måste ju detta år bli bra ju 😉
Har egentligen inte avlagt något nyårslöften då jag hatar att inte kunna hålla sånt ja lovat.. Utan jag ska fortsätta mitt 2015 med att göra de saker som jag vill och jag mår bra av. De är ett löfte ja kan hålla.
Nyåret då spenderades i Hassela med goda vänner, åh jäklar vilket kalas. Hade så kul och dansade in de nya året, så de är något som ja måste göra fler gånger att gå ut o dansa mer. Ska även ta buggkurser de är något ja vill lära mig både vanlig Bugg och jitterbugg 😉

Näe nu ska ja fortsätta mysa i min otroligt sköna one piece som ja fick av mamma i julklapp. Sen bli de Deliver us from evil  (som ja väntat på den 😉 )

Puss N

(Lite bilder från Nyår )

image

image

image

image

image

Standard

One thought on “☆Happy New Year☆

Kommentera

