Okategoriserade

Ännu ett år…

att lägga till handlingarna, 2014 ett år som jag ser framemot att lägga bakom mig! Början på året slogs handen sönder vilket resulterade sjukskrivning. Våren kom  och praktik stod på schemat. Vilken underbar praktik de blev, trotts att jag inte orkade så var de verkligen en super tid hos bästa Maine. Tusen tack för allt du lärde mig. Med våren kom även Anemi, så sov bort en hel sommar mer eller mindre. Hösten blev seg o de kändes att de va näst sista terminen fortfarande lite orkeslös sen sommaren. Men vilka fantastiska stunder de varit oxå, med en hel del resor genom Ridsportförbundet bla.
Räknade ut att mellan 24 September – 21 December var jag hemma 2 dagar på alla helger som var då. Men ja äskar de verkligen, fått chansen till så mycket roligt och de kommer ja gatt ta med mig.
Har vuxit mer som människa detta år då de inte varit på topp alla gånger men motgångar föder framgång. Tappade några vänner bland annat min fina vän från min gamla gäng flyttade söder till kärleken. I’m so proud of you honey ♡ men vi håller kontakten ♡ men har även funnit nya och tagit upp några som man en gång tappat.

Vad vintern och 2015 har att erbjuda vet nog ingen men välkomnar de med öppna armar. Våren är efterlängtad på mer än ett sätt om allt går som de ska dvs. Och sen är 2015 året då jag äntligen kan lägga böckerna åt sidan efter 3 år med Universitetsstudier så ska jag äntligen ta examen! Så kommer med glädje lägga detta år bakom mig och se framåt. 2015 blir även de året då min älskade prins Liam fyller 23 år, men lika pigg nu som för 10 år sedan då han avslutade ridåret med en serie bocksprång i snön♡

Och de är så ja tänker avsluta mitt år med ett stort glädjesprång från de som varit mot de nya spännande som 2015 har att erbjuda ♡

☆Så önskar er alla ett Gott Nytt År ☆

image
image

image
image

image
image

image

image
image

image

image
image

image

image
image

image

image
image

image

image
image

image

image
image

image

image

Standard

Kommentera

