Okategoriserade

Jag har sagt de förut men jag säger de igen denna höst har verkligen  varit minst sagt hektisk… MEN jag älskar det !! I lördags var första lördagen  på flera veckor ja var hemma o ledig 😀 De firades med en tur på Prinsen i skogen o en fyrhjulingstur.

Igår var de Sundsvall  som gällde för hela slanten. Började morgonen  med styrelsemöte på Norra Berget med Mittsvenska. Sen fortsatte  ja o ♡ vidare (som resten av Sveriges befolkning) till Birsta o julshopping 🙂 men de va bara roligt att göra något tillsammans med ♡. Så nu är nästan alla julklappar klara bara till o slå in de 😉

Till helgen är de inspirations dagar  i Sundsvall  o Östersund då hittar ni mig o  en del tappra ungdomar  från distriktets alla hörn på Nöjeshallen och Boda Borg 😀

Apropå ♡. Igår fick jag min 5 års present och va va de då? Jo de objektiv  till min älskade lilla systemkamaera,  som ja länge o väl suktat efter men inte kunnat köpa.. Lyckan är total 🙂 Nu hade ja hoppats på bra väder  o fota men 5+ o snålblåst  gör inga vackra bilder  😦

Näe nu finns ingen tid mer att förlora… SISTA!SISTA! Sista kursen denna termin börjar idag o för att inte sitta på jul o nyår  med skolan så ska ja jobba som en gris denna vecka ist 🙂

Puss N

image

image

image

image

(Julklapps väktaren Lille E)

Standard

Kommentera

