Okategoriserade

Sängen

Nästa,  som vanligt så är jag trött. .. måtte denna skiten gå över strax, humöret är uselt, orken noll och tårarna kommer i tid o otid. De känns verkligen som att den sista bensinen har tagit slut och ångorna dunstat bort, både psykiskt och fysiskt utmattad 😦 Så därför ber jag om ursäkt till alla mina vänner o nära att jag inte är på topp o kanske ses som lite småsur,  små tråkig och små disträ men ha ingen ork kvar..
Helgen var rolig men otroligt påfrestande för orken.. Fredagen va vi på teater o såg ”Arvsynden” vilken otroligt suverän o rolig pjäs de va. Verkligen helt outstanding,  så grymt duktiga är dessa skådespelare som är med i den. Lördag följde jag med Mr Busk o Leffe och åkte lastbil,  så jäkla roligt o som tur va finns de ju säng så man kunde bädda ner sig i oxå o sova 😉
Lite bilder från i helgen kommer här / N

image

image

image

image

image

image

image

image

Standard

Kommentera

