Okategoriserade

Some perspective. ..

Idag har ja en tjockdag igen.. Så ibland måste man ha lite perspektiv på saker, ja jag är kanske inte i mitt livs bästa form just nu.. Men ja har alla förutsättningar för att komma i den igen 😉 så nu tänker ja va lite  onyttig o vila upp mig i sommar tills värdena är redo igen för träning.  😀

Before                         After

image

Before                         After

image

image

(Bild lånad från google )

Min önskan är att alla trångsynta människor som inte är insatt i vad en Gastric bypass innebär,  borde kolla upp de innan man yttrar sig om Quick fix o liknande småaktiga kommentarer. . De är inte smärtfritt,  de är inte enkelt o de är fan inge Quick fix med en Gastric bypass!  Har opererat mig för att orka leva ett friskt liv. De betyder att jag har ställt om mitt tankesätt,  mina levnadsvanor och lagt till en massa jävlar anama I de hela för att lyckas.. o trots komplikationer (extra operation, kramper, avsaknaden av järnvärden) så ångrar jag inte den en sekund.  Jag fick ett nytt liv även om de just nu är lite formsvacka i livet 😉 Näe dags o göra favorit sysslan. . Titta på tv. 😉 / N

Standard

Kommentera

