Okategoriserade

Kill me!

Igår va de val till EU, så gjorde en röst hörd även om de inte räckte till ända fram. Är inte på något sätt intresserad av politik men kan ja påverka så gör ja de. O hittade ett parti som ja tycker verkade vettigt med tanke på djurhållingen i eu. För de är något ja brinner för, då de finns så otroligt mycket djur som far illa! O de va nog de mest politiska som de någonsin kommer att finnas på denna bloggen.. kanske till riksdagsvalet kommer de stå lite oxå.. men bara kanske, som sagt tycker inte om att diskutera politik. Jag respekterar att en del engagera sig otroligt mycket i detta ämne, lika hoppas ja att de respekterar att de finns vi som inte är lika insatt men ändå röstar för att kunna göra skillnad. 😉

MEN!!
Du som smittade av dig med förkylning på mig får gärna komma o hämta tillbaka den Tack! 

Kändes som om ångvält dragit över mig i morse men tänkte Jag måste iväg o träna på sjukgympan då de va länge sedan nu.. sagt o gjort dig i mig 1 Alvedon o I väg. . Men de tog emot kan ja lova, frös o mådde urk. . Tog tempen när ja kom hem o den visa 39.2!! Inte undra på att jag mådde urk 😵Så nu bli de slö glo på tv under täcket resten av dagen med mina  små favoriter Enok o Esther.  / N

image

image

Standard

Kommentera

