Okategoriserade

What a week ;)

En vecka kvar på denna praktik period. . Igår var jag upp i socialanämnden och presenterade mitt arbete JAG! JAG gjort om unga medarbetare <30år sjukfrånvaro. . O fick beröm dessutom de stärkte mig i mitt självförtroende ganska mycket kan ja lova 🙂

Men som sagt bara 1 v kvar! ! What hur ska de går har haft så otroligt roligt o lärt mig nå så fruktansvärt mycket så vill inte sluta. . 😦 Har varit nu i snart 8v med Ånge Kommuns Rehabiliterings samordnare,  o vilken underbar människa.. o vilket intressant jobb, de kommer verkligen kännas lite små tråkigt att gå tillbaka till skolbänken i höst hade gärna stannat kvar med Maine.  Men 2v kvar av skolan sen är år 2 helt klart o då är de bara 1!! 1 år kvar sen är 3 års universitetsstudier avklarad o förhoppningsvis en kandidatexamen rikare 😀

Ikväll är de kulturnatten,  o med dessa förutsättningar så kan de inte bli annat än en bra och lugn kväll ♡♡♡  ha de bra / N o Enoken

image

Mee and my work..

image

Little E.. ♡
 

Standard

Kommentera

