GBP, Okategoriserade

Fattyday…

http://www.expressen.se/halsa/rasade-100-kilo—nu-ar-joacim-fitnessmodell/

JAG VILL OXÅ LYCKAS!

Inte å bli en fitnessmodell men tar gärna en snygg ”fit” kropp..  Men never mind har en sån här FATTYDAY idag, känner mig tjock,tjock o ja tjock. Men de bli nog bättre. Ska ner på 2 års kontrollen nu på onsdag, och jag ska försöka få remis till Sollefteå för reducering av överflödigt dallerhud från magen. Kanske då kommer självkänslan tillbaka igen.. Såg att vågen nu stod på 73kg.. har alltså gått upp 2 kg på 2 månader.. Panik, kanske kan vara muskler, hoppas verkligen på de. Och INNAN alla obotligt dumma kommentarer kommer om ”man måste faktiskt träna oxå” Ja de fattar ja nog de gör ja med i den mån som går, äter nyttigt lika så. Men de får inte bort min överflödiga hud, då den inte kan dra ihop sig mer.. Bara mer muskler vilket är bra bara inte vågen går upp!

Har denna ondskefulla lilla gubben i skallen idag, som bara tjatr om o om igen.. ja som sagt en riktig Fattyday 😉 (bild lånad från Google.se)

Har varit sjuk från praktiken nu i 3 dagar. Men nu har de gått 48h sen tillfrisknandet så nu är jag FRISK igen.. Härligt 🙂

/N

 

Standard

Kommentera

